16 Temmuz 2010 Cuma

Lise 1

Lise 1

Evet 8. sınıf bitti artık liseye basladım liseye basladıgım ilk gün okula gittim saclarım uzundu ve kafamda rahat 1 kilo jöle vardır :=) ozamanlar oyledim cocuktuk ama cok beyeni cekiyordum. uzun saclı oldugum ıcın kafam tahta gibi oluyordu. ama uzun oldugu bellı olmuyordu bu yuzden de hocalarla sorun cıkmıodu takı mahir pezevengi okulun onunde beni saclarımı tutum bukadar jole ne diyip saclarımı okşayıncaya kadardı sanki saclarım diplerinden tek tek sokuluyordu oyle bir acı veriyordu bana. "hocam yapmayın acıyor " dedim dinlemedi "hocam acıyor anlamıyormusunuz " dedim tekrardan yine anlamadı. bende onun kolunu ısırdım allah die bagırdı. hocam anladınız mı acının nasıl birsey oldgunu dedimde tokat attı . bugun okulun ilk gunuydu bana boyle davranması moralimi bozdu. artık o hocayı nezaman gorsem dayaktan oldurecekmisim gibi geliyordu. ve mahir dedigim hoca beden egitimi hocası cıktı bizm sınıfın işler daha da kotu oldu o bana ben ona takmıs durumdaydım. gunler geciyordu birbirimize eziyet ettiriyorduk. okul aacılalı 1 ay gecti ve bir kız arkdasım oldu. kız arkdasımla okulda pek dolasmazdım dogru duruste kimse bilmezdi onun kız arkdasım oldugunu ( dilek ) di adı guzel bir kızdı ammavelakin.cok guzel bir kızdı ve okulda cok takılan oluyordu okul cıkıslarında cocuk dovmekten kollarım agrıyordu nerdeyse hergun boyle gidiyordu 1 ay cıvarında boyle gitti ve herkez ogrendi sevgili oldugumuzu. artık okulda birlikte oturur kalkardık. Bi hafta gene beden egitimi dersimiz vardı Mahir hoca giriyor derse ve bu hoca aynı zamanda o hafta din hocası yerine sınava geldi. bedeb egitimi dersinde kızlar erkekler giyindi ve hocayı beklıyorduk. kızlar karsıda bankta bizde onların karsısında bankta oturuyorduk. Mahir pustu geldi kızların yanına ilk once dierleriyle konustu ve sonra benim sevgilime arkasından sarıldı dilek ozaman bankta oturyordu kızım din sınavına calıstın mı die sorarken elleri goguslerine dokunuyordu bunu gorunce deliye dondum yerdeki tası gordugum gibi hocanın ustune kostum o anlayana kadar Taşı hocanın uzerine yapıstırdım. bayıldı o.cocugu . Sonra mudur odasına girdik mudur ali k... die bir hoca idi
. Sordu ne oldu sen nasıl bir ogretmene tasla vurursun seni okul hayatını bitiririm vb kelimelerle beni susturmya calısıyordu ama benim sinirim hala yatısmamıstı mudurun ne soyledigi onemli degil duymuyordum zaten ve birazdan mahir hoca geldi beni gorunce bana saldırmaya calıstı . Veryansınları koppardım etmedigim kufur kalmadı herkezin içinde bğtğn okul beni dinliyordu HErkez toplanmıs mudurun odasının koridoruna bizi izliyorlar. Mudur sen bittin aileni cagırcam buraya okuldan attırcam seni egitim hayatını bitrcem dedi. Mudure karsı suskunlugumu bozdum artık. Hocam siz beni bu okuldan atabilirsiniz egitim hayatımı bitirebilrisiniz ama ben ikinizinde altınızdaki karınızı alırım. Siz mahir hocanın ne yaptggını bilseniz ve gorseniz burada neler olabileceginiz tahmin bile edemessiniz gorevden alınırsınız ikinizde mahir hoca tacizden hapse duser hapisde cocuk tacizcilerine ne yaptıklarını hergun tv duyuyorsunuz dimi . erkekliginden olur ilk once hadim sonra kendilerine karı yaparlar " dedim. Mudur saskınlıkla beni dinledi ve sen nediyorsun dedi boyle. Mahir hoca yalan soyluyor mudur bey kofun bunu diyordu . hocam dedim kovmak sorun degil konusmam bitsin kimin kovulacagı ortaya cıkacak dedim. Mudur e Hocam siz beni iyice anladınızmı 17 yasında bir kızı taciz ediyordu mahir hoca bunu biliyormusunuz dedim ve sacmalama oyle sey mi olur hocana iftira atmaya utanmıyormusun dedi. Peki hocam dedim Dilek'i cagıralım dedim cagırttırdım dilek'i geldi ne oldu kızım die sordu mudur yardımcısı ama yanlız burada soyleceklerin asılsız cıkarsa sende yanarsın bunu biliyorsunuz dimi die sordu . Mahir hoca ordan mudur bey tabiki yalan soyluyor ve soylecek dedi yasları ufak ne yaptıklarını bilmiyor bunlar diyor. Sizin yasınız buyukte ne olmus ogretmen olmusta ne olmus dedim siz insan olamamıssınız dedim Mudur tamam Dilek sen konus kızım dedi hocam adnan ne anlattıysa dogru dedı anlatamam ben utanıyorum dedi. anlat kızım ben babn sayılırım senin dedi mudur. dilek anlattı mudur kulaklarına inanamıyordu. Baska sahıt var mı die sordu tabi hocam benim arkdaslarımda oradaydı dedim onlarda gordu dilek'in arkdaslarıda orda onlarda gordu dedim. cagırın onlarıda dedi onlarda geldi. ve hepsine tek tek sordu . birer birer odaya aldı ve anlattırdı. hepsi gorduklerini anlattı . bizi kapıda beklettı ve o anda polis geldi mahir pustunu aldırlar goturduler. hapis beklıyordum onun için ama gorev yeri doguya vermişler onca olaydan sonra. boyle bir sistemde yasıyoruz nediyelim artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder